keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

so ready!


Kohta on aika! Lento Pariisiin lähtee joskus 05.50 to-pe yönä, ja mä en tiedä miten päin olisin :) Oon niin innostunut ja jännittää, vaikka oon ennenkin ollut ulkomailla.
// Soon it's time! The plane leaves tonight at 05.50 am and I am so nervous! I am so excited even though  I've traveled before.

All photos are mine.

Pakkaaminen alkaa olee aika loppusuoralla, luojan kiitos. Vaikka tykkäänkin vaatteiden valitsemisesta, ennen jokaista matkaa mulle tulee kauhea kriisi valintojen kanssa. Onneksi sain koottua kasaan monipuolisen kokoelman vaatteita. 
Tämän reissun pelastajaksi on koitunut Tigerista 3€(!!!):lla ostetut minikokoiset matkapullot. Niihin olen saanut laitettua kaiken niin lämpösuojasta korviksiin, kuin kasvorasvasta Vitalikseen. Onneksi ostin ne, muuten olisi tullut aika ongelma noiden kamojen kanssa.
Postaan vielä illalla ennen lähtöä. Ihanaa päivää murut!

// I'm quite ready with my packing, thank God. Though I love to choose clothes for trips, it is always a huge dilemma to find the right clothes. Luckily I managed to find my fav clothes and I'm satisfied with it. 
I found these mini travel bottle packages from Tiger yesterday and they saved me from a crisis! I've put so much stuff into them for example my body lotion, hair oil and earrings.
I'm gonna post later today before I leave. Have a lovely day babes!

xoxo

2 kommenttia:

  1. I love Lauren Conrad's books!!

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia ja tosi kivan yksinkertainen ulkoasu!




    etutukantakaa.blogspot.fi

    VastaaPoista