sunnuntai 3. marraskuuta 2013

lips and nails

Heipsun!

Nyt vuorossa olisi tällanen minipostaus, koska en millään keksinyt mitä olisin liittänyt näiden kuvien kaveriksi, haha....
Olin siis pari viikkoa sitten Ikeassa ostamassa uusia juttuja mun huoneeseen, sillä halusin muuttaa huoneeni yleisilmettä näin talveksi. Aion tehdä vähän parempaa postausta aiheesta asap! 
Nyt asiaan :-)




Ostin kaksi tällaista ihan perus kulhoa, joista toinen on beige ja toinen tuollainen vaaleanpunainen. Ensin ajattelin, että laittaisin näihin ihan jotain syömistä (:-D) mutta sitten keksin pistää suosikki kynsilakkani ja huulikiiltoni näihin. Itse tykkään paljon :-)

Mitäs siellä tykkäillään? Missä te pidätte suosikkimeikkejänne?

11 kommenttia:

  1. Ihan loistava idea säilytykseen! Mulla kaikki meikit lojuu epämääräisissä pussukoissa, olis kyllä kiva jos ne laittaisi jotenkin nätisti esille :D

    VastaaPoista
  2. Itse säilytän päivittäisiä meikkejä mariskoolissa! SIttän nämä "ei niin tärkeät" ovat pussukassa :)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mulla on sellanen muovinen läpinäkyvä laatikosto missä on suurin osa mun meikeistä, mutta sitten kaikki huulijutut on sellasessa erillisessä maljakossa :D Sulla on kyllä niin paljon kaikkia ihania huulikiiltoja ja kynsilakkoja!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellaista mäkin etin, mutten sit löytänyt kun ton edellisen postauksen yksikön. Kiitos :3 <3

      Poista
  4. Hei, miten muokkaat nämä kuvat!? Jotenkin tosi kivoja :)

    VastaaPoista
  5. Mitä toi asap tarkottaa xd ?

    VastaaPoista
  6. Iihanaa katsottavaa😊

    VastaaPoista