tiistai 21. tammikuuta 2014

tuesdays inspiration

Moikka murut!

WeHeartIt:stä inspiroituneena kävin tekemässä Polyvoressa kaksi kollaasia. Mulla on jotenkin nyt tosi kova inspis päällä vaatteiden suhteen, mutta mun ideat ei oikein toimi tuolla pakkasessa :D
Tämä aika vuodesta on oikeasti kamala pukeutumisen suhteen, ainakin mulla. Syksyllä käytety vaatteet ja kokonaisuudet tuntuvat niin käytetyiltä ja noh, syksyisiltä, kun taas keväisemmät asut liian aikaisilta. Tänään uhmasin tuot talvea kun laitoin kevääksi ostamani ohuen, pastellinvärisen huivin tuonne kirpeään talvisäähän... Ei hyvä valinta :D En vaan millään malttaisi odottaa kevättä kun kaupat alkavat täyttyä suloisilla väreillä ja kesäsuunnitelmat ystävien kanssa ovat täydessä vauhdissa.  Tule jo, kevät!

Kollaasien asut ovat aika erilaisia, toinen kylmien talvipäivien varalle ja toinen sitten taas keväisempi asu kouluun.


Yritin tässä kollaasissa pitää mielessä, että ei, nyt ei ole kevät vaan talvi. :D Rakastuin tuohon vaaleanpunaiseen huppariin!

Tein tämän asustuksen oman vaatekaapin pohjalta. Multa puuttuu ainoastaan tuollainen harmaa löysähkö paita, mutta sen saan korvattua hyvin ihan vain neuleella. Laitoin vaatekaappiani järjestykseen parisen viikkoa sitten ja ainoa asia mikä oikeasti puuttuu on ihan tavallinen valkoinen t-paita... Sen kun saan hankittua niin olen tosi tyytyväinen vaatekaappiini! :)

Miltä teidän pukeutumisenne näyttää tällä hetkellä?


5 kommenttia:

  1. hauskoja kollaaseja,mua vaan ärsyttää se kun teen tuolla kollaaseja niin ne kollaasit tulee myös mun faceen :(

    VastaaPoista
  2. Ihanat nuo sun jutut. Sulla tosi hyvä maku ja värimsailma

    VastaaPoista