maanantai 23. maaliskuuta 2015

some changes

Moips!
Olen huomannut, että mun kuvien laatu on aina muuttunut ihan kauheaksi kun olen ladannut ne Google+:ssan kautta tänne Bloggeriin. Varsinkin viime postauksen kuvat nähtyäni poikaystävän ison koneen ruudulla, niin totesin, että taitaa olla aika astua käyttämään Flickriä. Sanokaapa miltä nämä kuvat nyt näyttävät - onko muutosta huomattavissa?

c















Abiristeilyllä tuli ostettua muutamia juttuja ihanasta Victoria's Secretin liikkeestä. Näistä tulossa postausta pian!


a

Pääsiäinen lähestyy and I'm ready! Rairuohot ovat jo kasvamassa ja olen laitellut huonetta keväisempään kuosiin. Myös erilaisia pääsiäisjuttuja on laitettu esille, kuten nämä pastellin väriset mantelimakeiset! Niin söpöjä!

b


Risteilyltä toin myös tuliaisiksi tällaistä super siistiä kuohuviiniä :-D Tuota ravistellessa lähti liikkeelle sellainen ihana kultainen hiekkamyrskyä muistuttava liikehdintä. Oon surkea selittämään... Parhaiten ehkä sitä kuvailisi niin, että kuvittelee tuon kuvan pullon sisällön pyörimässä eri suuntaan. Myös maku oli huippu, tätä mun ylioppilasjuhliin kiitos!

Ihanaa uutta viikkoa 


4 kommenttia:

  1. Toi kuohari on ihanaa! Sairaan hauskan näköstä että myös hyvän makusta :) Johtuu tosin ehkä pienestä alkoholipitoisuudesta :D

    VastaaPoista
  2. Toi Aviva on kyllä niin hienon näköistä, mutta täytyy sanoa ettei maku kyllä ollut mun mieleen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun kaveritkaan ei tykännyt tästä yhtään :D itelle kuitenkin upposi, ehkä makeuden takia :D

      Poista