Näytetään tekstit, joissa on tunniste traveling. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste traveling. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

tallinn photo diary ♥

diary1

// Reissu alkoi aamutuimaan laivaan nousemisella. Matkustimme tällä kertaa Silja Linen Tallink Starilla. Mielipiteeni laivasta ei ole kummoinen, tykkään enemmän Eckerö Linestä. Laivalla oli kuitenkin hyvin istumapaikkoja jopa ravintoloiden puolella, mistä annan plussaa. Kuvassa näkyy ihanan kesäinen drinkki, joka oli ihan yhtä herkullinen kuin miltä näytti! //

diary2

// Yövyimme Tallink City Hotellissa, joka on aivan Viru Keskuksen kyljessä. Sijainniltaan hotelli olikin loistava, sillä siitä käveli nopeasti esim. Rotermann-kauppakeskukseen (Bershka, Pull & Bear...) sekä Vanhaan kaupunkiin. Hotelli oli viihtyisä, tosin siisteydeltään se olisi vaatinut vähän parantelua. Tykkäsin kuitenkin hotellista kokonaisuudessaan, ja täällä nautin yhden parhaimmista hotelliaamupaloista ikinä! //

diary3


// Bonaparte Delissä on asioitava aina kun käy Tallinnassa. Täältä saa täydellisyyttä hipovia Macaroons-leivoksia ystävällisen palvelun kera. Sijainniltaan pieni putiikki on ehkä hieman hankala (Pikk 45-47), mutta toisaalta se on myös hyvin rauhallinen ja olen joka kerralla ollut ainoa asiakas. //

diary4

// Tallinnassa rakastan pieniä katuja ja suloisia ravintoloita kukka-asetelmineen. Vaikka emme olekaan kaukana kotoa, tuntuu silti siltä, että on lomalla. Olen poikaystäväni kanssa suunnitellut pidempää lomareissua Tallinnaan loppukesäksi. Vaikka kyseessä on pieni kaupunki, tuntuu siltä, että kesäisin siitä ei saa tarpeekseen. Nytkin jäi monta paikkaa kokematta! //

diary5

// Viru Keskuksen ylimmässä kerroksessa sijaitsevassa kirjakaupassa oli ihana pieni kahvila, josta sai pienen purtavan lisäksi myös keittoa ja salaattia. Kuvassa näkyvä kana-pesto Caesar salaatti oli taivaallinen  Myös Caesar-kastiketta välttelevä matkaseurani hyväksyi tämän salaatin täysin! ;-)

diary6

 // Parasta hotellihuoneessa oli suuri ikkuna kadulle. Ikkunalauta oli niin suuri ja leveä, että siinä mahtui hyvin istuskelemaan ja ihailemaan kesäistä Tallinnaa. Eivätkä nuo ihanat macaroonsit huonontaneet kesäfiilistä ollenkaan  Skumppa jäi toistaiseksi avaamatta, mutta ehkäpä se korkataan nyt tulevana viikonloppuna, kun suuntaamme lähipiirin kesken mökkeilemään Juhannuksen 
kunniaksi! //

lauantai 22. kesäkuuta 2013

paris photo diary pt. 2

Tässä tulisi tämä viimeinen Pariisi-postaus. Toivottavasti tykkäätte :)
// Here's the last part of the Paris photo diary. I hope you like it :)
 
 
Näin tosi monia hääpareja matkan aikana ja aivan super ihania mekkoja!
// I saw so many married couples during the trip and also some amazing dresses!
 
 
Näky hotellin parvekkeelta...
//The view from our hotel's balcony...
 
 
Too cute! Pariisi on selvästi rakkauden kaupunki ;)
// Too cute! Paris is the city of love, I can feel it ;)
 
 
Need I say more? Starbucks Java Chip Frappuccino <3
 
 
Ihana karuselli ja Eiffel...
// The lovely carrousel and the Eiffel tower...
 
 
Paras asia koko matkassa, haha! Ladureen macaron-leivokset. ♥
// The best thing of the trip, haha! The macarons from Laduree.
 
 
Disneyland Paris oli kyllä ihan uskomaton! Varmasti yksi ihanimmista paikoista missä olen käynyt, I mean, you just gotta love Disney!
// Disneyland Paris was amazing! Definitely one of the best places I've ever been - I mean, you just gotta love Disney!
 
 
Luvassa olisi vielä style-postaus Pariisin kaduilta, joten stay tuned ;)
// There will be one more Paris related post, so stay tuned ;)
 
 


maanantai 17. kesäkuuta 2013

paris photo diary pt. 1

Nyt on Pariisi jätetty taakse - ja takana on myös ihana matka! Pariisi on aivan tajuttoman kaunis kaupunki ja kaikki ovat super ystävällisiä. Viihdyin siellä niin hyvin, että voisin ihan hyvin muuttaa sinne vaikka opiskelemaan :)

// Now I'm back in Finland and Paris is left behind. The trip was amazing! The city is so beautiful and the people are lovely. I enjoyed being there so much that I could see myself living or studying in there :)


Nams! Suosikkileivonnaisiani eli macaroneja. Näitä oli ihan joka puolella, mutta parhaimmat (ja kalleimmat...) löytyivät Ladureesta. Kuvan macaronit ei ole Ladureesta, niistä kuvia tokassa osassa!

// Yummy! My favorite desserts - macarones. These lovelies could be found everywhere in Paris but the best ones were from Laduree. These macarones are not from there but there will be a photo of them in the second part of the diary!


Maailman ihanin liike...
// The loveliest boutique in the world...


Eiffel-tornin vieressä oli aivan ihana karuselli, johon oli pakko päästä. I loved it!
// There is a lovely carousel right next to the Eiffel tower. I loved it!


Ja tässä itse torni (tai ainakin osa siitä). Kiipesin toiseen kerrokseen ja voin kertoa, että pelkäsin aivan _kuollakseni_. Varmaan kauheinta mitä oon tehnyt koskaan :D
// And here's the tower itself! I climbed to the second floor and I can tell you that I was scared to death! That was probably the most horrible thing I've ever done :D


Nämä katukyltit oli niin söpöjä, en oikein tiedä miksi :D
// These street signs were so cute and I really don't know why :D


Ja tässä yksi matkan kohokohtia - Ladureessa käynti! Rakastan leipomista ja olin super innoissani kun vihdoin pääsin sisään kyseiseen leipomoon :) Ostin itselleni pienen rasian macaroneja, näistä kuvia siis myöhemmin eli stay tuned!
// And this was one of the best parts of the trip - visiting the Laduree bakery! I love baking and I was super excited to visit the cafe. I bought a tiny jar of macarones and the photos of them will be here soon - so stay tuned!


Ostettiin Ladureesta vielä isot croisantit, jotka syötiin Champs-Elyseellä, missä tuo liikekin sijaitsi. Super hyviä olivat nämäkin!
ps. Rakastan tuota siskoni valkoista pitsimekkoa!
// We bought the croissants from Laduree as well. We ate them at Champs-Elysees, where the store was located in. Loved these goodies!
ps. I love that lace dress that my sisters wears in this pic!

Ihanaa iltaa kaikille!
// Have a lovely day!
 

keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

so ready!


Kohta on aika! Lento Pariisiin lähtee joskus 05.50 to-pe yönä, ja mä en tiedä miten päin olisin :) Oon niin innostunut ja jännittää, vaikka oon ennenkin ollut ulkomailla.
// Soon it's time! The plane leaves tonight at 05.50 am and I am so nervous! I am so excited even though  I've traveled before.

All photos are mine.

Pakkaaminen alkaa olee aika loppusuoralla, luojan kiitos. Vaikka tykkäänkin vaatteiden valitsemisesta, ennen jokaista matkaa mulle tulee kauhea kriisi valintojen kanssa. Onneksi sain koottua kasaan monipuolisen kokoelman vaatteita. 
Tämän reissun pelastajaksi on koitunut Tigerista 3€(!!!):lla ostetut minikokoiset matkapullot. Niihin olen saanut laitettua kaiken niin lämpösuojasta korviksiin, kuin kasvorasvasta Vitalikseen. Onneksi ostin ne, muuten olisi tullut aika ongelma noiden kamojen kanssa.
Postaan vielä illalla ennen lähtöä. Ihanaa päivää murut!

// I'm quite ready with my packing, thank God. Though I love to choose clothes for trips, it is always a huge dilemma to find the right clothes. Luckily I managed to find my fav clothes and I'm satisfied with it. 
I found these mini travel bottle packages from Tiger yesterday and they saved me from a crisis! I've put so much stuff into them for example my body lotion, hair oil and earrings.
I'm gonna post later today before I leave. Have a lovely day babes!

xoxo

tiistai 4. kesäkuuta 2013

ready or not

Ostin viime viikolla tarvittavia juttuja Pariisin matkaa varten. Matka on vain muutaman päivän päässä, apua!

// Last week I bought some stuff for my trip to Paris. There are only few days left!
Halusin matkalla jonkun vaalean kynsilakan, jota on helppo yhdistää mihin tahansa vaatteeseen. Koska O.P.I.:n lakat on ihan parhautta, ostin tämän Malaysian Mist nimisen ihanuuden. Kynsissä tämä on sellainen nuden ja vaaleanpunaisen sekoitus, I love it!
// I wanted to have some neutral nail polish to mix with my clothes so I got this O.P.I. shade called Malaysian Mist. It's kind of nude-ish pink and I love it!


En halua raahata isoja shampoo- ja saippua pulloja mukanani, niin hain tämän suihkusaippuan/shampoon Yves Rocherilta. Hintaa oli alle 3 euroa, joten halvalla päästiin! Tässä on ihana kesäinen tuoksu :)

// I don't wanna bring huge shampoo bottles with me, so I bought this shampoo from Yves Rocher. The price was under 3 euros, so it was super cheap! I love the smell of this :)


Mun kynsilakka tuskin kestää 10 päivää, niin hain tällaisen minipurkin kynsilakan poistoon tarkoitettuja lappuja. Tämä menee helposti meikkilaukussa, kiitos pienen koonsa!

// I don't think that my nail polish will last for 10 days so I bought these remover pads for my nails. The packaging is super small so I can put it in my make up bag.

...

Alan pikkuhiljaa pakkailemaan reissua varten. Ranskaan on luvattu aika vaihtelevaa säätä, eli mukaan lähtee niin villapaitoja kuin hellemekkoja.
Toivottavasti teidän viikko on alkanut aurinkoisesti!

// I'm soon starting to pack for the trip. The weather in Paris is kind of volatile so I'm gonna take different kinds of clothes with me.
I hope your week has been lovely so far!

♥ ♥ ♥